З розвитком технологій та автоматизації, рутинні та громісткі HR-задачі можна оцифрувати та довірити інтелектуальним системам, а людський ресурс витрачати на вирішення більш складних, стратегічних завдань. Автоматизація HR-процесів й сама по собі привносить ряд позитивних змін, допомагаючи компаніям виявити слабкі й сильні сторони взаємодії зі співробітниками та провести наскрізну оцінку від першого контакту до офбордингу, прискорити процеси пошуку, найму та онбордингу працівників та відслідкувати динаміку результатів HR-команди.
А якщо ж рухатись стратегічно, об’єднавши між собою системи для управління людським ресурсом та розвитку його потенціалу, кадрове діловодство та рішення для ведення обліку заробітної плати, то компанія отримує цілісну цифрову платформу. Що дає можливість не лише прискорити виконання завдань, а й підвищити їхню якість та ефективність.
Розуміючи все це, команда SMART business продовжує удосконалювати систему SMART HCM & LMS, розвиваючи її як цілісну сучасну HR-екосистему для розвитку людського капіталу.
Платформа постійно розвивається, надаючи набір необхідних інструментів та сервісів, які забезпечують прозорий аналіз метрик, ключових показників та результатів.
19-й реліз SMART HCM & LMS
Наприкінці року продуктова команда SMART HCM & LMS випустила 19 реліз системи та презентувала ряд оновлень та доопрацювань.
- Відтепер усі сторінки порталу адаптовані до єдиного дизайну. Також з’явилась можливість інтегрувати сторінки порталу в інші web-програми, наприклад, у корпоративний портал, створений на базі SharePoint.
- З боку рекрутингу система може автоматично заповнювати загальний опис вакансій для публікації на сторонніх сервісах (work.ua, rabota.ua, grc.ua, olx.ua). Це дозволяє заощадити час HR-спеціаліста з пошуку та підбору персоналу на заповнення полів, які необхідні для формування загального опису вакансії.
- У функціоналі адміністрування персоналу система може автоматично заповнити картку кандидата, якого HR-менеджер додає у базу. Також розробники допрацювали механізм звільнення співробітника, який обіймає декілька посад одночасно у компанії/компаніях: система перевіряє кількість активних контрактів обраного співробітника й якщо їх більше одного, пропонує вибрати організацію та показує список контрактів та позицій, які пов’язані з обраною організацією. А в разі переходу співробітника з одної позиції на іншу, система автоматично показує у контракті актуальні дані. Крім того, модуль адміністрування доповнили новим функціоналом, який дозволяє керувати грейдами та призначати пільги співробітникам відповідно до обійманої посади.
- Для контролю кількості доступної відпустки, розробники допрацювали механізм розрахунку залишків відпусток. Тепер у SMART HCM & LMS кожна компанія може сформувати свій довідник груп відсутності, відповідно до внутрішніх вимог, наприклад: «Щорічна відпустка», «Соціальна відпустка» тощо. Співробітники також зможуть слідкувати за тим, яка кількість відпустки доступна, а данні на балансі будуть автоматично оновлюватись на порталі.
- У розділі «Навчання» співробітники можуть переглядати дані завершених цілей. А члени HR-команди можуть обирати параметри формування цілей та назначати ролі іншим співробітникам, які зможуть оцінювати результати підлеглих та затверджувати або скасовувати їхні досягнення. Також розробники продовжують роботи з реалізації індивідуальних навчальних планів розвитку співробітників.
- Не забули й про інтеграцію з Outlook. Тепер співробітник може переглянути пріоритетність призначених завдань та зустрічей, а також бачити вкладені файли з пошти.
Детальніше про реліз та як ці оновлення виглядають в системі, читайте на сайті партнера: https://cutt.ly/4YYr60M